X

Splošni pogoji

Poslovno sodelovanje s partnerji je osnovano na pogodbenem odnosu, ki spoštuje poslovno politiko podjetja.

Splošni pogoji spletne trgovine makom.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino makom.si (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje Makom trgovina d.o.o., Koroška cesta 64, 3320 Velenje, matična številka: 1906674000, davčna številka: SI 22211187, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali makom.si).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine makom.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med makom.si in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih družbe makom.si.


Cenik:
Cenik predstavlja osnovno informacijo s katero prodajalec informira kupca o ponudbi, ceni in polni identifikaciji blaga. Cene temeljijo na podjetniškem tečaju EUR/USD. Sprememba tega tečaja za 1 % ali več je lahko osnova za izdajo novega cenika. Cenik se lahko spremeni brez predhodnega obvestila. Ceniki se posredujejo ob vsaki spremembi preko spletne strani www.makom.si ali preko elektronske pošte. Cene veljajo FCO skladišče Makom trgvoina d.o.o. Velenje.

Pošta:
Informiranost z osnovnimi podatki s področja ponudbe podjetja. Namenjena je vsem pogodbenim partnerjem.

Elektronska pošta:
Predstavlja način izmenjave informacij in nadomešča pisne komunikacije.

Spletna stran:
Omogoča neprekinjen pristop do vseh informacij s področja ponudbe podjetja.

Načini plačila

makom.si omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun makom.si po ponudbi/predračunu**
  • s plačilom preko PayPal sistema

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun makom.si po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena.

**Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obedelave.

Na sedežu podjetja Makom trgovina d.o.o., Koroška cesta 64, 3320 Velenje je možno plačilo z gotovino ali s s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, MasterCard®, Visa, Visa Electron, BA Maestro). Plačilo z vrednotnicam ni mogoče.

Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s stani uporabnika obvestite na makom@makom.si za kreditiranje kartice ali vračila kupnine.

Prodajni proces

Prodajalec s cenikom zagotovi potrebne elemente za naročilo in ga posreduje kupcu. Kupec naroča blago v skladu s Poslovnikom in veljavno zakonodajo. Naročila sprejemamo pa faksu, elektronski pošti, pisno ali preko elektronske trgovine www.makom.si. Ponudbo oz. Predračun pošiljamo preko faksa ali v elektronski obliki kot e-mail. Blago kupec dvigne osebno ali se mu ga dostavi z dostavno službo. Kupci, ki plačujejo s predplačilom, lahko prevzamejo blago, oziroma jim ga pošljemo en dan po plačilu. Račun se pošlje po pošti isti dan kot blago ali najkasneje naslednji delovni dan.

Naročilo:
Naročila sprejemamo med delovnim časom pisno, po faksu ter internetu, e-mail: makom@makom.si. Naročila poslana pisno, po faksu in e-mailu in preko elektronske trgovine sprejemamo tudi izven delovnega časa. Naročilo je avtomatsko potrjeno s potrditveno e-pošto. Vse dodatne spremembe morajo biti jasno označene. Veljavnost Ponudbe oz. Predračuna je na njej določena. Po preteku veljavnosti Ponudbe oz. Predračuna se lahko na vašo željo veljavnost podaljša, vendar se vnesejo vse nastale spremembe.

Kupoprodajna pogodba med makom.si in kupcem je v spletni trgovini makom.si sklenjena v trenutku, ko makom.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Obvestilo o naročilu). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za makom.si kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku makom.si. Kupec lahko dostopa do pogodbe preko prijave v spletno trgovino s svojim uporabniškim imenom in geslom. Naslednji korak je klik na svoje uporabniško ime-> klik na Moj Račun -> in klik na Naročila.

Kupec lahko pred začetkom oddaje naročila pregleda ter uredi svoje naročilo. Kupec ima na voljo odstranitev izdelkov ali spreminjanje naročene količine. Vpogled ter urejanje nakupovalne košarice je na voljo s klikom na povezavo »Nakupovalna košarica«. 

Ko kupec zapusti nakupovalno košarico s klikom na naročilo, ga sistem vodi skozi korake nakupa. Tekom postopka oddaje naročila, se lahko kupec vedno vrne na začetek v nakupovalno košarico s klikom opisano v prejšnjem odstavku.


Rezervacije:
Rezervacije se izdajajo na osnovi Ponudbe v dogovoru s komercialistom oz. kontaktno osebo. Rezervacije za artikle iz zaloge so veljavne največ 1 delovni dan, drugače pa le po posebnem dogovoru.

Način dobave:
Ob prevzemu blaga izdamo Dobavnico, s podpisom le te kupec potrdi prejem. Dostava s strani podjetja Makom trgovina d.o.o. je možna. Stroški se zaračunavajo pavšalno oz. po vnaprejšnjem dogovoru s stranko. Ob predaji blaga dostavni službi le ta potrdi prevzem blaga s podpisom dobavnice. Dostavna služba prevzema blago vsak delovni dan do 15 ure. Za zamude dobav zaradi neažurnosti prevoznikov ne odgovarjamo. Blago se dobavlja zapakirano in nezavarovano na račun in rizik kupca. Delne dobave so dovoljene. Ob prevzemu blaga je potrebno predložiti Naročilnico. Osebni prevzem je možen v skladišču podjetja Makom trgovina d.o.o. od ponedeljka do petka v času od 8.30 do 15.00 ure.

Račun
Račun je izdan na podlagi Dobavnice in se pošlje po pošti isti dan kot blago ali najkasneje naslednji delovni dan.

Zamenjave blaga
Zaradi napake kupca lahko na njegovo željo kupljeno blago zamenjamo, vendar samo v dogovoru s komercialistom - kontaktno osebo. Blago zamenjamo v roku 8 delovnih dni po prevzemu, po cenah zmanjšanih za 10%. Če napako pri izdaji blaga povzroči Makom trgovina d.o.o., napačno blago zamenjamo takoj,

Poslovno sodelovanje

Poslovno sodelovanje s partnerji temelji na pogodbenem odnosu, ki spoštuje poslovno politiko podjetja. Poslovno sodelovanje je potrjeno s Pogodbo o poslovnem sodelovanju in njenimi prilogami. S podpisom Pogodbe o poslovnem sodelovanju kupec potrjuje, da je seznanjen z vsemi pogoji in načini poslovanja podjetja Makom trgovina d.o.o.

Garancija

Za blago prodajalca velja prostovoljna garancija, če je tako navedeno na garancijskem listu ali računu, ki je kupcu izročen ob dobavi, in sicer tako dolgo, kolikor je na takšni listini navedeno, obvezna garancija pa velja pod zakonskimi pogoji. V primeru prostovoljne garancije so za vprašanja, kjer garancija odstopa od teh splošnih pogojev ali zakonske ureditve, merodajna določila prostovoljne garancije. Vsaka garancija je veljavna le ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter proti predložitvi garancijskega lista ali računa. 

Kolikor informacije o prostovoljni garanciji na listinah iz prejšnje točke ni, se v vsakem primeru šteje, da prostovoljne garancije ni. 

Kolikor je odgovornost prodajalca po teh splošnih pogojih izključena, to velja tudi za osebno odgovornost njegovih delavcev, dostavljavcev, zastopnikov, predstavnikov in izpolnitvenih pomočnikov. 

Prodajalec odgovarja za stvarne napake blaga v skladu z določili civilnega prava. Za potrošnike veljajo določila prava varstva potrošnikov, tudi če odstopajo od v nadaljevanju navedenih pravil. 

Prodajalec mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Garancijska določila za stroje Wetrok

  1. Makom trgovina d.o.o. jamči za brezhibnost dobavljenih strojev Wetrok čistilnih strojev, naprav in proizvodov za predvideno in zagotovljeno uporabo.

  1. V kolikor ni drugače dogovorjeno, je garancijski rok za stroje/naprave 12 mesecev. Za čistilne stroje Wetrok je garancijski rok 24 mesecev ali 1000 obratovalnih ur (velja vrednost, ki se prva doseže). Garancija velja od datuma računa oz. dobave blaga. Za rabljene čistilne stroje velja 6 mesečni garancijski rok od datuma računa. Za pogonske baterije in polnilnike veljajo omejeni garancijski roki, ki jih je določil posamezni proizvajalec in znašajo 1 leto oz. 700 ciklov.

  1. Stranka mora nemudoma ob dostavi dobavljenega stroja/naprave in ostalih proizvodov preveriti in vse morebitne pomanjkljivosti pisno javiti.

  1. Uveljavitev garancije ni mogoča v sledečih primerih:

-       Za vse dele, ki so med uporabo podvrženi normalni obrabi

-       Za napake, ki so nastale kot posledica malomarne ali neustrezne uporabe

-       Če so s stroji in napravami upravljale ali odpirale in/ali popravljale tretje osebe, brez dovoljenja družbe Makom trgovina d.o.o.

-       Če se niso upoštevala navodila za uporabo

-       Če se niso uporabljali originalni nadomestni deli ali oprema

-       Uveljavitev garancije se lahko omeji tudi, če se pri deli niso uporabljala čistilna sredstva proizvajalca Wetrok

-       V kolikor se naprave niso redno servisirale in čistile

  1. Makom trgovina d.o.o. se zaveže čas popravila podaljšati garancijski rok, v kolikor je popravilo trajalo nad 15 dni. V kolikor popravilo ne bo možno v roku 45 dni, se Makom trgovina d.o.o. zaveže napravo zamenjati z novo.

  1. Izrecno je dogovorjeno, da kupec iz naslova reklamacije ni upravičen do kakršnegakoli uveljavljanje posredne škode ali izgube dobička.

Stvarna napaka

Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake v skladu s 37. in 37.a, b, c in č členom ZVPot.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tukaj.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: makom@makom.si.

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo tukaj.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Koroška cesta 64, 3320 Velenje ali ga osebno prinese na sedež prodajalca.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 

Stranka nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. 

Stranka nima pravice do odstopa od pogodbe kadar gre za pogodbo: 

  • o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. 

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Stranka nima pravice do odstopa od pogodbe kadar gre za pogodbo: 

  • o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe.

Pritožbe in spori

makom.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. makom.si se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem makom.si lahko poveže telefonsko na telefonsko številko03 896 80 80 ali po elektronski pošti na makom@makom.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova makom@makom.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

makom.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si makom.si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Makom trgovina d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

makom.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Varen nakup

Prijava na e-novice

Če želite prejemati informacije o aktualnih ponudbah, novostih in strokovne bloge na temo čiščenja, se prijavite na naše e-novice.